Pracownik ochrony - przy ataku na nas, dostajemy robotników (za free), jak my atakujemy- wtedy robotnicy zabierani są przeciwnikowi (niepotwierdzone) Dezintegracja - niszczy % wojsk Zwiększony atak - zwiększa nasz atak Impuls elektromagnetyczny (EMP) -działa i w ataku i w obronie, zmniejsza przeciwnikowi siłę dowódcy i jego oddziaływanie Zwiększona pojemność - zwiększa pojemność transporterów i marsów Ładunek pracowników - rekrutuje % wolnych robotników do obrony Obrona przed EMP - daje x% szansy na to że obroni nas przed EMP przeciwnika Detonacja dronów - zwiększa siłę dronów przy ataku jak i obronie Krytyczne uderzenie zadało - zwiększa o % uderzenie krytyczne (Arena) Krytyczne uderzenie - zwiększa szansę na zadanie krytycznego uderzenia (Arena) Zapobiegania uchylaniu się od x% - zapobiega temu by przeciwnik się uchylił od obrażeń (Arena) Unik - zwiększa szansę na uniknięcie uderzenia (Arena) Jednostka penetracji pancerza - zmniejsza osłony (Arena) przecwinika o %
|